Wsparcie

Usługi informatyczne

Outsourcing IT

Informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Ceny są cenami orientacyjnymi i podlegają negocjacjom po ustaleniu szczegółów wykonania usługi. Całkowity koszt usługi uzależniony jest od wielu czynników i wyliczany jest indywidualnie dla każdego klienta.

  • PODSTAWOWY

  • w miesiącu 4h
  • czas reakcji do 48h
  • wsparcie on-line
  • wsparcie tel.

  • PROFESJONALNY

  • w miesiącu 16h
  • czas reakcji do 12h
  • wsparcie on-line
  • wsparcie tel.

  • BIZNES

  • w miesiącu 8h
  • czas reakcji do 24h
  • wsparcie on-line
  • wsparcie tel.



01

PAKIET PODSTAWOWY

Podstawowy pakiet usług informatycznych wykonywany u klienta. W skład pakietu wchodzą 4 godziny w miesiącu do wykorzystania w dowolnym momencie. Czas reakcji na zgłoszenie wynosi do 48 godzin od chwili zgłoszenia. Obsługa telefoniczna i obsługa online.

Usługi wykonywane w ramach pakietu: nadzór nad siecią firmową, zarządzanie sieciami i ich bezpieczeństwem, administrowanie urządzeniami sieciowymi (routery, switche), administrowanie serwerami (MS Windows, Linux) - zdalnie i lokalnie, zarządzanie urządzeniami końcowymi (PC, laptop, tablet, smartfon), montaż sprzętu, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych, diagnoza i serwis oprogramowania, sprzętu, sieci, pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów z komputerami, oprogramowaniem i siecią, konserwacja, aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych, budowanie, rozwój, pozycjonowanie i administracja stron WWW.

02

PAKIET PREMIUM

Pakiet zawierający największą liczbę oferowanych usług. Skierowany do firm które cenią bezpieczeństwo i kompleksową obsługę. W skład pakietu wchodzą 40 godzin w miesiącu do wykorzystania w dowolnym momencie. Czas reakcji na zgłoszenie wynosi do 4 godzin od chwili zgłoszenia. Obsługa telefoniczna i obsługa online.

Usługi wykonywane w ramach pakietu: tworzenie dokumentacji teleinformatycznej, tworzenie polityki bezpieczeństwa, nadzór nad siecią firmową, zarządzanie sieciami i ich bezpieczeństwem, administrowanie urządzeniami sieciowymi (routery, switche), administrowanie serwerami (MS Windows, Linux) - zdalnie i lokalnie, zarządzanie urządzeniami końcowymi (PC, laptop, tablet, smartfon), montaż sprzętu, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych, diagnoza i serwis oprogramowania, sprzętu, sieci, zarządzanie kopiami bezpieczeństwa danych, pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów z komputerami, oprogramowaniem i siecią, konserwacja, aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych, zarządzanie licencjami, okresowe audyty bezpieczeństwa, doradztwo w zakresie zakupów sprzętu i rozwoju oprogramowania, administracja danymi wrażliwymi w tym wsparcie dla procesów ochrony danych osobowych, budowanie, rozwój, pozycjonowanie i administracja stron WWW, opracowywanie procedur i zasad postępowania z urządzeniami komputerowymi.

03

PAKIET PROFESJONALNY

Pakiet zawierający największą liczbę oferowanych usług. Skierowany do firm które cenią bezpieczeństwo i kompleksową obsługę. W skład pakietu wchodzą 16 godzin w miesiącu do wykorzystania w dowolnym momencie. Czas reakcji na zgłoszenie wynosi do 12 godzin od chwili zgłoszenia. Obsługa telefoniczna i obsługa online.

Usługi wykonywane w ramach pakietu: tworzenie dokumentacji teleinformatycznej,tworzenie polityki bezpieczeństwa, nadzór nad siecią firmową, zarządzanie sieciami i ich bezpieczeństwem, administrowanie urządzeniami sieciowymi (routery, switche), administrowanie serwerami (MS Windows, Linux) - zdalnie i lokalnie, zarządzanie urządzeniami końcowymi (PC, laptop, tablet, smartfon), montaż sprzętu, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych, diagnoza i serwis oprogramowania, sprzętu, sieci, zarządzanie kopiami bezpieczeństwa danych, pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów z komputerami, oprogramowaniem i siecią, konserwacja, aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych, zarządzanie licencjami, okresowe audyty bezpieczeństwa, doradztwo w zakresie zakupów sprzętu i rozwoju oprogramowania, administracja danymi wrażliwymi w tym wsparcie dla procesów ochrony danych osobowych, budowanie, rozwój, pozycjonowanie i administracja stron WWW, opracowywanie procedur i zasad postępowania z urządzeniami komputerowymi.

04

PAKIET BIZNES

Pakiet skierowany do mikro przedsiębiorstw. W skład pakietu wchodzi 8 godzin w miesiącu do wykorzystania w dowolnym momencie. Czas reakcji na zgłoszenie wynosi do 24 godzin od chwili zgłoszenia. Obsługa telefoniczna i obsługa online.

Usługi wykonywane w ramach pakietu: nadzór nad siecią firmową, zarządzanie sieciami i ich bezpieczeństwem, administrowanie urządzeniami sieciowymi (routery, switche), administrowanie serwerami (MS Windows, Linux) - zdalnie i lokalnie, zarządzanie urządzeniami końcowymi (PC, laptop, tablet, smartfon), montaż sprzętu, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych, diagnoza i serwis oprogramowania, sprzętu, sieci, pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów z komputerami, oprogramowaniem i siecią, konserwacja, aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych, okresowe audyty bezpieczeństwa, doradztwo w zakresie zakupów sprzętu i rozwoju oprogramowania, budowanie, rozwój, pozycjonowanie i administracja stron WWW,

Szukasz rozwiązania?

Zapraszamy do kontaktu. Czekamy na pytania lub sugestie dotyczące naszej oferty.

+48 22 100 39 95

Chcesz być na bieżąco? Czytaj nasz blog i śledź nas na: