Usługi informatyczne dla biznesu
Proponujemy naszym Klientom obsługę i doradztwo pozwalające dobrać sprzęt oraz oprogramowanie najlepiej dostosowane do wymagań procesów biznesowych. Ofertę kierujemy przede wszystkim do klientów biznesowych. Mamy także pakiet usług dla klientów indywidualnych.
Oferujemy stałą opiekę informatyczną m.in. na podstawie zryczałtowanej umowy serwisowej. Umowa taka to koniec zmartwień związanych z utrzymaniem własnego systemu informatycznego, co za tym idzie – pełna koncentracja na docelowej działalności firmy. Dbamy o sprawne funkcjonowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania naszych Klientów. Naszym celem jest dostarczanie profesjonalnych rozwiązań informatycznych dla biznesu. Nasze doświadczenie pozwala nam oferować usługi na najwyższym poziomie. Zbudowaliśmy profesjonalną, elastyczną ofertę współpracy. Wiedza, którą regularnie poszerzamy oraz zadowolenie naszych Klientów dają gwarancję, że jesteśmy wiarygodnym partnerem. Z nami usługi informatyczne będą narzędziem zwiększającym przewagę konkurencyjną Państwa firmy. Zapewnimy bezpieczeństwo, ciągłość działania, najnowocześniejsze rozwiązania.
Wykonujemy także usługi na zasadzie współpracy doraźnej, opłacane jednorazowo za wykonaną usługę.
Obsługa informatyczna, usługi wykonywane przed rozpoczęciem współpracy:
- audyt istniejącej infrastruktury teleinformatycznej,
- inwentaryzacja sprzętu IT oraz oprogramowania.
Obsługa informatyczna, usługi wykonywane w trakcie współpracy:
- tworzenie dokumentacji teleinformatycznej,
- tworzenie polityki bezpieczeństwa,
- nadzór nad siecią firmową,
- zarządzanie sieciami i ich bezpieczeństwem,
- administrowanie urządzeniami sieciowymi (routery, switche),
- administrowanie serwerami (MS Windows, Linux) - zdalnie i lokalnie,
- zarządzanie urządzeniami końcowymi (PC, laptop, tablet, smartfon),
- montaż sprzętu, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych,
- diagnoza i serwis oprogramowania, sprzętu, sieci,
- zarządzanie kopiami bezpieczeństwa danych,
- pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów z komputerami, oprogramowaniem i siecią,
- konserwacja, aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych, zarządzanie licencjami,
- okresowe audyty bezpieczeństwa,
- doradztwo w zakresie zakupów sprzętu i rozwoju oprogramowania
- administracja danymi wrażliwymi w tym wsparcie dla procesów ochrony danych osobowych,
- budowanie, rozwój, pozycjonowanie i administracja stron WWW,
- opracowywanie procedur i zasad postępowania z urządzeniami komputerowymi.
W pierwszym etapie naszej współpracy przeprowadzimy wywiad i zdiagnozujemy potrzeby. Bazując na naszym doświadczeniu zaproponujemy najbardziej korzystny wariant umowy serwisowej. Umowa ta będzie gwarancją priorytetowego czasu reakcji na zgłoszenie. W miarę możliwości technicznych i zgodnie z polityką bezpieczeństwa Państwa firmy nasze usługi będziemy starali się świadczyć także zdalnie, co dodatkowo skróci czas ich realizacji.
Szczegóły umowy serwisowej zawsze ustalane są indywidualnie i podlegają negocjacjom w zakresie usług i cen.
Abyśmy mogli przedstawić ofertę najbardziej dopasowaną do Państwa potrzeb prosimy o podanie podstawowych informacji potrzebnych do przygotowania oferty.
- oczekiwany czas reakcji na zgłoszoną awarię,
- zakres godzin, w których będą realizowane usługi w siedzibie Klienta,
- ilość stacji roboczych, serwerów i drukarek w siedzibie Klienta,
- możliwość napraw w godzinach niestandardowych (np. nocnych, w niedziele i święta).
Zapraszamy do kontaktu. Czekamy na pytania lub sugestie dotyczące naszej oferty.